Časté dotazy
Časté dotazy k Internetu
Tarif lze upravit po dohodě i v průběhu měsíce.Zpravidla se využívá změna k dalšímu 1.dni následujícího měsíce.
• Zkontrolujte, že nemáte zakázanou síťovou kartu.
• Používáte-li bezdrátové připojení v notebooku, zkontrolujte si nastavení bezdrátového adaptéru, a jestli je aktivní (kombinace funkčních kláves, tlačítko nebo spínač na notebooku).
• Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájení přijímací jednotky.
• Nefunguje-li připojení, zkuste odpojit ze zásuvky a za 20 sekund opět připojit napájení jednotky. Po cca 2 minutě zkuste připojení znovu.
• Zkontrolujte zdravotní stav svého PC – stav pevného disku, velikost volného místa na disku, přítomnost virů spyware a jiného škodlivého software.
• Konkrétní rychlost připojení k internetu se liší v závislosti na zvoleném tarifu. Podívejte se na naši nabídku a vyberte si tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat.
• Služba je poskytována zpravidla prostřednictvím technologie Ethernet portu za konvertorem.
• Každá optická trasa je monitorovaná 24/7 „nonstop“ pro případ poruchy.
• Připojení pomocí protokolu IPv4 a IPv6
• Na žádném tarifu neplní uplatněn FUP (bez omezení dat).
• Agregace 1:1 až 1:4 podle dohody.
• Služba je předávána na ethernet rozhraní RJ-45/10Gb/1Gb/100Mb.
Časté dotazy k PCO
Po vyčerpání akumulátoru většinou v řádech dnů systém přejde do hibernace.
Dispečer Vás to o výpadku napájení a nízkého stavu akumulátorů, průběžně informuje.
Pro případ nedostupnosti kontaktních osob se vychází z požadavků uvedených v zásahovém plánu.